meta content='IE=EmulateIE7' http-equiv='X-UA-Compatible'/> diEy_La's bLoGgeR: AKU, DIA & KAMU....part 1 (kisah hidup)

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday 5 April 2011

AKU, DIA & KAMU....part 1 (kisah hidup)

Assalammualikum tak org suma...nma ku nur...aku nk story something ngan tak org suma...mun tak org fhm n hyati cita towk,tak org kn dpt rsa pa yg ku rsa...cita towk mula pada 3 thn lepas...
         Lps SPM, aku smbong study kat UITM...ku dpt kptsan kra okey juak la lam SPM ya tewk...Kat kampus,ku da mnt ngan sorang mamat towk...nma ny ijan...ijan towk kra antra mbiak pling hot kat kampus lah...bnyk juak ompuan syok glier ngan ny,p ny mlh cm besa jak...gk pun ompuan nk ska ngan ny ya kra ny org berada n then kck2 n cute2 gk ar...ku pun x tauk juak knak ny mlh cm ya...tauk cm ya ku trus buang hrpan...yalah,spa lah aku nk???bnding ngan ompuan yg syok ngan ya ar nk kck2  n sopan santun dah la berada gk ar, ny x mlyan,pa tah ku towk...slps sthun kat sia,ku decide nk berenti bab ku da trimak twran kja dr uncle ku kat UK...tnpa pike pnjng ku trimak terus twran ya,bab ssh nk dpt twran kedak ya dh la dpt tket free...nsb la my uncle memahami keadaan ku...hehe gk pun ku nk crik pnglman kat tmpt org juak...ari teakher kat kampus ya ku sa brt ati nk tgglkan kmpus ya...yala ku mnt ngan ijan p mlng ny ku x pnh bknlan ngan ny...ijan pun mgkn x knl ngan aku...erm entah cm ne,lst day ya...ny pndey kelaka ngan aku indah...tekejut berok aku tam ny...tyme ya kat labry,bca bku...aku dudok tmpt besa kat meja yg pling ujong sali...tngh ku bca ya ny dtng ...ny mdah ny mok pnjm bku nok d bca ku ar,ya ku mdh ambiklh...p kenak tggu ku abis bca lok...alu ny mdh,ok...p aku pdh aku nk g UK sok,mun kau mok jmpa ku kat airport...bab bku towk ku ingt nk berik ngan kwn ku sok n then suroh ny anta kat lbry towk...alu ny mdh,blh juak...kol bapa??aku pdh ptng kol 4...terus ny mntk bow tpon ku,fuhh...appy ku tyme ya...da can la ku towk,ta ku lam ati...hehehe aku bagik la...pas dpt ya ny lau cau...mlm ya ku ttunggu2 jak ny kol...p x juakny kol...pakan dya??ku x da bow fon ny,mun da mmng ku kol ny...ish,tang kenja  jak bnyi ny...boh jak eywh...mlm ya ku tdow ngan perasaan yg kecewa,dahla sok nk g UK,ruk ri towk ny tego ku??marek2 x tego,dah org mok g ruk mok tego org...emmm...kecewa ku...


mun nk tauk pa trjd pas ya....jngn lupa ikoti blog towk...
smbongan ny akn menyusul tba x lmk gk.....hehehe

1 comment: